Semester

I fredags jobbade jag min sista dag i Västerås. Dom 9 veckorna har flugit iväg och det finns många goda minnen att ta med =) Fredagen var inte en vanlig dag på jobbet, utan jag och F som också är sommararbetare fick frågan av chefen om vi kunde ställa upp på ett test. Självklart ställde vi upp på utmaningen och det gick riktigt bra =) Det var tråkigt att säga hej då till alla men som tur har jag en resa att se fram mot. Dom närmsta lär jag ta kontakt med och träffa igen.

På kvällen hann jag även med att träffa barndomsvännerna och alla andra roliga. Missade dock kräftkalaset men jag hade det trevligt ändå =)


Igår gjorde Maria mig sällskap ner till stan där jag handlade dom sista småsakerna inför resan. Sedan besökte vi Sara och fick träffa alla andra som också var på besök. Det måste snart ha gått ett halvår sen vi alla såg senast, så det var riktigt kul att träffa alla.

Önskar dig en stort LYCKA TILL på tisdag. Ta hand om Er!

På kvällen träffade jag Tweetie och vi besökte Karen. Vi fick träffa hennes lilla vovve för första gången, en söt lite filur. Hoppas hon gillar leksaken. Vi gick sedan till O'learys och det blev mycket tjejsnack som vanligt.



Kväll/natten började med att packa, typiskt mig att packa sista dagen. Men det gick faktiskt otroligt fort, hinner kolla igenom allt innan jag åker så det ska nog inte vara några problem.

Nu har jag maila bilderna så det är dags att sova, för idag början en lång resa till Kina =D

Ska försöka hålla er uppdaterade. Finns på FB och mail, (ej mobil). Kommer sakna Er alla!

Kramar
Sussi

Kommentarer
Postat av: Vero

Lycka till nu gumman och ha det så kul! Kramar

2009-08-16 @ 08:38:35
Postat av: Reggi

Tack för bilderna och de var kul att träffa dig i går :) Ha de bra nu och ta hand om dig kramar

2009-08-16 @ 17:17:05
URL: http://reggi.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa John berättade det :). Den har faktiskt varit inne en gång till och fladdrar utanför fönstret nästan varje dag :).



Hoppas att ni får det helt underbart borta i Kina nu! Ska tänka på er :)



Puss!

2009-08-18 @ 20:17:59
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Emzey

Sugen på en ny design? Jag lottar ut gratis designer på min blogg just nu. ALLA MINA DESIGNER ÄR GRATIS.

Emzey

2009-08-22 @ 17:47:25
URL: http://emzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0