Underbar helg

I lördags var jag hemma med min familj och tog det lugnt. På kvällen gjorde jag Karen sällskap ner till stan för att kolla in Å-festen, en festival som i år firas under nio dagar här i Eskilstuna. Vi träffade på några vänner och det blev ett härligt sällskap med mat och tivoli.

Söndagen började med att göra i ordning sig för en lunch med släktingar, då brorsan och Lee firade deras vigsel med kinesisk tradition. Maten var grymt gott och det var hur kul som helst att träffa "alla" fina släktingar och vänner. Längtar redan till bröllopet som ska hållas senare i Kina.


Denna vecka fortsätter med jobb. Jag är nu inne på min nionde och sista vecka innan jag tar en lång semester. Har inte riktigt förstått att det har gått så fort som det gjort, och att resan börja närma sig. Kommer att sakna mina arbetskamrater, det har varit ett riktigt nöje att jobba tillsammans och jag har fått lära känna fantastiska personer.

Självklart kommer jag sakna alla Er andra också =)


Idag har jag jobbat, varit och handlat mat och andra småsaker på IKEA. Kvällen spenderades med min Idol som jag fått lära känna på jobbet. Det blev en lång promenad i fina V-ås. Mycket trevligt var det så det kommer göras om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0