Tack för alla gratulationer =D

Fattar inte att det har gått så fort och att jag redan är 23 år. Tiden bara rullar iväg. Känns bra att jag hunnit med rätt mycket i alla fall när det gäller skola och jobb. Har även hunnit umgås med mina nära som betyder otroligt mycket för mig. Nu är det dags att resa lite mer, söka jobb eller kanske plugga några kurser till, och sen borde jag väl ta tag i körkortet som inte har varit så motiverande. Men det får väntas ett litet tag till :P

Är glad över min tillvaro och det är viktigast.


Idag har jag jobbat, varit nere på stan en snabbis och vaccinerat mig igen med Twinrix. Denna gång kostade inte vaccinationen lika mycket som tur, fick betala 560 kr. Om ca fem månader ska jag vaccineras för tredje gången och då håller vaccinet över 20 år. Ser i alla fall inte fram mot att vaccineras av samma person, för det gjorde ont. Annars har jag varit hemma och ätit middag med brorsan och Lee, och kollat på "So You Think You Can Dance".


Hittade ett brunt sött linne på rean, 49.50 kr från H&M


Kommentarer
Postat av: Randy

Ska du resa någonstans på din semester?

2009-07-07 @ 13:53:17
URL: http://www.randys.se
Postat av: Make Up Store tips

åh va sött!

älskar so you think you can dance :D

2009-07-07 @ 22:07:00
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är helt sjukt att vi redan är 23 år. Känns som om vi gick ut 9:an nyss fan.



Ja det var jättetrevligt. Vi spenderade en väldigt lång stund inne på Gina (du vill inte veta hur länge :D ). Massa rea så det blidde några plagg därifrån och så en ny plattång eftersom min pajat :/.



Ah I see :/. Jag har tagit ett litet steg och badat fötterna och benen iaf :P. Det var faktiskt ganska varmt i havet. Får ta ett dopp från topp till tå snart :D. Hoppas att allt är bra med dig!



Kram!

2009-07-08 @ 12:40:28
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in här :)

2009-07-09 @ 16:51:41
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: M

jättesöt linne, vill också ha! :)

2009-07-10 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0