Lör-sön

Igår var jag hemma och spelade fiol, fick snabbt ont i fingertopparna eftersom det var väldigt länge sen sist. Sedan låg jag ute och passade på att sola lite, då jag inte hinner göra det under veckodagarna. Tyvärr blev jag inte mycket brunare men det var skönt att koppla av och få frisk luft. På kvällen åkte jag iväg till en vän för en trevlig hemmakväll framför tvn.

Idag har jag bara varit hemma och inte gjort någonting. Hann tyvärr inte träffa brorsan som kommer hem sent ikväll efter sin semester i Japan. Det ska bli skoj höra om hans resa och se hans ihopfällbara cykel han köpt och titta på bilder han tagit. Är nu tillbaka i V-ås, för i veckan blir det mer jobb och individuell möte med bossen.


Kommentarer
Postat av: Smajlin

ååh va skoj! har du spelat fiol länge?



Hej söt =)



Allt bra med dig?



Orkidé är helt underbara =D Ska skaffa en ny senare :P



Chiu Chow är rätt annorlunda. Skulle vilja lära mig mandarin men jag har rätt svårt för språk. Vilka språk pratade du? Kommer inte ihåg om jag redan frågat det.



Btw har jag svarat på det:S? är osäker rodnar

2009-07-20 @ 00:17:11
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: Smajlin

Grattis i efterskott om jag inte grattat redan :) tihi H&M en av mina beroende ;P fastat för två plagg därifrån nu, ååh.

2009-07-20 @ 01:01:48
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: Reggi

Tack, ja de var verkligen länge sen vi sågs. är ju inte hemma.. har inte vart de på ett tag heller. Vet ej hur länge jag stannar här heller har inte bestämt de alls. De är bra, lite trött bara. Hoppas allt är bra med dig gumman. kram

2009-07-20 @ 09:46:41
URL: http://reggi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman, tack för tipset om att måla hallen =) Tror att jag bara tar det rummet som datorn står i först. Själva första hallen, som man kommer in i, kanske jag tar vid ett annat tillfälle =) Är det bra med dig? Fullt upp med jobb o så? Du får höra av dig när du är i E-tuna om du vill ses på en fika.

Kramar

2009-07-20 @ 09:52:21
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: M.

lycka till! :)

2009-07-20 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0