Hemma nu

Nu bloggar jag på golvet då brorsan lånar min stationära. Skönt att kunna ha glasögon nu, glömde dom hemma och var utan dom fyra jobbiga dagar.




Idag åkte jag, brorsan och Lee hem till E-tuna. Vi packade bilen full med packning och grejer vi köpt till familjehemmet. Jag köpte bland annat lyktor som är rätt mysigt att ha när man är ute och grillar.





Då det var så fint väder ute passade jag på att vara ute och plocka ogräs som aldrig ville ta slut. Det slutade med att jag var ute hela fem timmar tills någon var tvungen att dra in mig till middag. Som många vet är jag rätt noggrann av mig när jag vill ha ett bra resultat. Kalla mig pedant eller perfektionist om ni vill, jag tar det bara positivt :P Resultatet blev bra i alla fall. Om några dagar kommer det säkert upp fler irriterade ogräs på tomten, då måste jag tyvärr mörda dom!





Det är inte så kul som det ser ut...


Visar mamma hur man gör...så nu finns det en till ogräsmördare! =)


Yeah! Nöjd över dagens resultat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jadå, det ska jag göra :D.



Fin gräsmatta btw, bra jobbat ogräsmördare ;P

2009-05-14 @ 00:32:48
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack :D

2009-05-14 @ 00:33:29
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: SUSSI

Tack tack :D



Det var jobbigt men det var det värt :P

2009-05-14 @ 01:17:51
Postat av: M.

fint det blev! :)

2009-05-14 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0