Indianen & geishan

Idag träffade jag indianen nere på stan. Vi skulle luncha på Sushi Yang men tyvärr hade dom stängt så vi gick till Donkan istället då våra magar nästan började skrika efter mat. Bor man i E-tuna finns det inga fler sushirestauranger att välja på, i alla fall inga som ligger centralt. Dåligt dåligt! Vi kollade även i några butiker men hittade inget vi verkligen vill ha, kanske får det blir den en runda i Västerås nästa vecka. Passade på att prata med min gamla chef från Lindex om att få ett intyg att jag har jobbat där. Nästa veckan kan jag hämta den, bättre sent än aldrig.


Make Up Stores 10 års jubileumsshow 2006


Kommentarer
Postat av: K

snygga vi var gums ;)

2009-05-24 @ 19:40:56
Postat av: SUSSI

visst är vi =D

2009-05-24 @ 22:35:12
URL: http://sussichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0