L´anza

Jag är ingen person som brukar använda en massa produkter till mitt hår. Gillar ha det naturligt och är väldigt rädd om att hålla det långt och friskt. Jag har nu använda silkesdroppar från L´anza i några månader och märker att håret håller sig mycket friskare längre. 


Burkar ta några droppa på fingrarna efter att jag har fönat håret. Tar mest på topparna då det hjälper kluvna toppar att hålla ihop sig, det blir då inte lika spretigt och trassligt. Det som blir kvar från händerna tar jag lite vid hårbotten och drar det över hela håret. Håret blir genast glansigare och mjukare. Produkten är även bra att ha i håret innan man plattar eller lockar håret då den ska vara värmebeskyddande. Kan också användas innan man fönar håret i värme. Ta dock inte för mycket då det är i oljeform, resultatet blir lätt flottigt.

Produkten kostar runt 200 kr och finns nästan i vilken hårsalong som helst. Tycker verklingen att det är en prisvärd produkt som jag rekommendera då den håller länge och ger ett bra resultat. Bra att ha till sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gratissajt! 10 kr för varje person du tipsar

signup&memberIDX=62767" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=62767

2009-05-23 @ 23:09:35
URL: http://puffys.blogg.se/
Postat av: M.

Försäljare kanske är ditt nästa yrke? ;) skratt

2009-05-24 @ 12:09:54
Postat av: SUSSI

haha, varför inte...kanske ska börja läsa marknadsföringen igen :P



2009-05-24 @ 22:32:49
URL: http://sussichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0