09.05.15

Idag gick jag upp väldigt sent, skönt att får sova länge ibland. Sedan blev det mellanmål och tårta som första måltid. Anna, tror inte tårtan skulle må så bra om jag sparar den så pass länge. Kommer du hit i sommar lovar jag att bjuda på tårta, vi kan ju passa på och fira våra födelsedagar =)


Efter mellanmålet gick jag ut då solen var framme och pratade lite med grannarna. Sedan blev det rensning av ogräs igen. Dom dumma ogräsen tar inte några dagar på sig att blomstra som jag hade trott. Bara över en natt har det blommat ut ett tjugotal nya maskrosor och tussilagon. Nu har jag plockat tre dagar i rad och det lär komma fler, det är säkert.



Just ja, hade sönder saken men gav inte upp i alla fall

Nu ska jag gå och kolla vad brorsorna hittar på.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna Brostam

Nje den skulle kanske inte bli så fräsch :P. Det vore väldigt trevligt :D



De blommar upp snabbt de där gula sakerna. Bra att du inte ger upp. På dem bara!

2009-05-16 @ 10:01:11
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: SUSSI

Nice :D nu får du se till att komma hem under sommaren.



Jag ger inte gulingarna en chans att hinna bli stora.

2009-05-16 @ 18:24:51
URL: http://sussichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0