Rensning av garderob

Idag har jag inte gjort mycket mer än att passa på att rensa garderoben innan sommaren. För det var helt fullt att alla mina kläder inte fick plats när allt är nytvättat. Ändå har jag en tre dörrars garderob och lite kläder i Västerås. Så nu ska lite kläder kastas, lite ges bort till nära och även lite ska skänkas bort till hjälp organisationer. Vissa kläder är väl använda, andra använda någon enstaka gång och andra helt nya med prislappen kvar. Känns lite när man samlat på en massa som sedan ska bort. Brorsorna förstår inte att allt får plats i mitt lilla rum, dom säger bland annat att jag packat mina skor som tetris. Ska man ta det som en komplimang? :P

Bra att ha fått det gjort nu i alla fall. Skönt att det mesta som inte används är bort som bara tar upp en massa onödig plats. Nu är det lite luftigt i garderoben. Under sommaren ska jag mest jobba så det ska bli skönt att komma hem till helgen och bara vila och hitta på roliga saker. Till hösten ska det bli en lång semester och då blir det sjävklart shoppa, shoppa och shoppa. Då kommer förhoppningsvis allt in i garderoben =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0