Tråkigt

Det händer inte så mkt kul hos mig just nu, har bestämt mig för att ta tag i den dumma tentan som jag har snart. Skulle ha börjat träna på den för länge sen men som vanligt skjuter jag alltid upp plugg. Det känns inte så motiverande att plugga eftersom jag måste lära mig den själv, då det inte fanns någon möjlighet att gå på föreläsningar. Känns lite pissigt att lära sig en bok på 500 sidor som är till en 15 poängs kurs själv, som man egentligen ska läsa i tre månader. Aja, inte som jag skulle börjar plugga tre månader innan inför en tenta men skönt att kunna gå och lyssna på föreläsningar i alla fall. Tur att det fanns någon gammal tenta att titta på denna gång så man vet ungefär hur tentan kan se ut. Skulle vara skönt att bli av med den innan sommaren och slippa göra omtentan i augusti när man ska jobba. Det har tidigare gått bra att plugga två-tre dagar innan så jag hoppas en vecka hästande räcker denna gång, ska uggla om nätterna framöver...så hör helst inte av er på förmiddagen, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0