Lugn onsdag

Ibland undrar jag var jag själv gör om dagarna. Varken pluggat eller jobbat har jag gjort senaste dagarna. Jag som skulle vara duktig och plugga igår natt men nej det gjorde jag inte. Brorsan och Lee lockade mig med att kolla på serier, det slutade med fyra avsnitt så det blev ingen pluggande.

Vad har jag gjort idag? Sovit, ätit, plockat ogräs (mobbad jag är), pratat i telefon och suttit vid datorn. Ska kolla på en serie strax med brorsorna och Lee. Sen ska jag plugga, annans ska jag slå mig själv :P

Imorgon ska det bli roligt att träffa Maria, vi ska luncha och sen ska vi vara duktiga och plugga i skolan. Kommer inte ens ihåg sist jag var i skolan i E-tuna och pluggade. Kommer säkert att stöta på någon som undrar vart jag har tagit vägen som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får slå dig själv! :)

2009-05-21 @ 20:54:31
Postat av: SUSSI

Hah! Hur visste du? :P

2009-05-21 @ 21:42:52
URL: http://sussichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0