Tro eller ej...

men jag stod inför hela klassen igår och sjöng solo för allihopa. Jag blev väldigt nervöst när jag väl stod ensam i en cirkel omringad av nya klasskamrater som bara iakttog mig, men efter stund kändes det inte alls jobbigt och man fick en liten kick av det hela. Ville tänka på att alla som iakttog mig var nakna, har hört att det ska hjälpa men jag var för inne med att memorera låttexten. Det var i alla fall väldigt fint och roligt att höra alla andra sjunga på alla möjliga språk. Någon jag skulle kunna göra om.

Övningen går ut på att man ska skapa tillit och stötta varandra genom att man ”räddar” någon från cirkeln genom att man själv tar över den andras plats och ”offrar” sig själv.

Kära vänner, våga ni med! Ge er själva en utmaning då och då! Vem vet Ni kanske kommer gilla det =D

Tack alla söta nallar för all hjälp och stöd jag fått genom åren. Jag är så glad att jag har Er i mitt liv. Är glad över att vara den jag är idag tack vare Er alla.

Kärlek Sussi ♥


Kommentarer
Postat av: smajlin

jaavisst är han duktig! T.D.

tack vill fota med han igen =)

aah okej då förstår jag, man kan ju växa från saker o ting :)

har färgat håret svart nu :D

ååh ska du börja på teater? va skoj!

ill holla at ya om d blir nåt flied lice för min del ;D du med!

aah bara att komam fram o hälsa :) smaajl



hur vart de me 10 sanningarna ;P

2009-11-20 @ 03:09:03
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0