Hemma

Nu är jag hemma i Sverige efter min sju veckors resa i Kina. Jag har haft det jättebra och kommer definitivt att sakna kulturen och alla personerna jag fått lära känna. Jag har många fina minnen och har lärt mig otroligt mycket. Men det känns bra att vara hemma nu och kunna träffa mina nära och kunna prata i telefon när och hur länge jag vill.

Dom senaste veckorna har jag tänkt mycket på vad jag ska hitta på. Ska jag fortsätta läsa kurser även fast jag är skoltrött? Eller ska jag bara läsa halvtid och hoppas på att jag får fortsätta jobba extra? Eller ska skippa pluggandet helt och satsa på att hitta ett riktigt heltidsarbete?

Jag har två veckor på mig till kurserna börjar och mina planer är att:
- ansöka om ett examensintyg
- höra av mig till tidigare arbetsgivare
- fixa mitt CV
- söka jobb
- träffa vänner

Skulle vara riktigt skönt att slippa plugga och hitta ett heltidsarbete som jag trivs med. Något lär det bli, vill absolut inte sitta hemma och rulla tummarna.


Kommentarer
Postat av: Smajlin - just smile bitch <3

*Welcome back ^^,*

Hej!



Nu är jag hemma från Kina =)

Hoppas allt är bra med dig och att du tål kylan bättre än mig hehe

*well tål & tål, jag har planer på fly landet om d blir kallare ;P heheh neh men gud jag vill till varmare klimat, du med lr =)?*



Såg bilden längre ner på din blogg när du gick på modevisningen som catwomen. Jag känner igen den/dig. Kan det vara från sidan modellbilder???



jag har konto på MB, kan vara fullt möjligt! Vad heter du där?, jag heter exclusiiive-08



Såg att du gillar konstnärliga ämnen. Jag gillar oxå det...smink, styling och hår är nice!! :D

*kreativa saker är så mkt roligare än de mesta =)!*



Jag hittar tyvärr inte ditt senaste meddelande. Men kommer ihåg att du skrev något om friedrice festerna..mitt svar är att jag brukar gå på dom då och då. Går du ofta?



*jag har aldrig gått på dom faktiskt,men har alltid funderat :)*

Kram kram



hugs

2009-10-20 @ 01:59:55
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: Smajlin - just smile bitch <3

well okay kan väl hålla med dig att jiulen är visserligen den mysigaste högtiden på hela året, but still, so ice cold.. filippinernas värme hit + snö vore inte helt fel =D



fina bilder! skickade ett Pm till dig :D



naah färgade håret idag, vet inte om d vart bra har inte vågat kolla än ;P impuls grej, men det var skoj heheh. på dagarna inget särskilt just nu ;\ men d kommer d kommer. själv då?



Ekonomin är inte den bästa just nu, o jag e inte riktigt på festhumör, but next time maybe, men då vet jag att du rekomenderar fried rice partyna ;P mina vänner brukar gå dit ofta faktistk =) the asian crew heheheh

2009-10-21 @ 01:56:19
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: smajlin

jag har utmanat dig i att skriva 10 sanningar om dig själv =)

2009-10-21 @ 18:41:20
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: NOESCAPE

Hello! :)

var gärna med i veckans blogg hos Mig!

Desto mer du kommenterar desto större chans blir du en av dom slumpade! (; Så ta chansen.



Puss & Kram!

2009-10-29 @ 14:19:23
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: reggi

Hej gumman! hoppas allt är bra med dig, vi borde ta en fika nångång när jag är i eskilstuna. kram kram

2009-10-30 @ 15:18:12
URL: http://reggi.blogg.se/
Postat av: reggi

hejsan! Nej jag kommer inte tyvärr, de blev missförstånd förut och trodde vi bara bestämde prämilinärt så har bokat in annat den dagen. Så får träffas en annan gång efter de :) Ha de bra! kramar

2009-11-02 @ 20:32:01
URL: http://reggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0